Friday, December 09, 2011

Today : Change Template Again



Assalamualaikum and Heyo.
Hehe, korang nampak kan perubahan kat blog saya ni? 
HAHA, kalau tak nampak, tak tahu ler. Actually template ni dicadangkan oleh Farahin.
Hehe, thanks to her :)

Mula mula, serious takde idea nak edit kott. Pastu tengok blog Farahin, dia buat warna hijau.
Then terpikir gak nak buat warna yang cerah, like biru.
Tapi, bila dah letak background warna biru, serious buruk giler.
Background tu pun entah dari mana saya dapat time tu, serious buruk.

Then baru teringat yang saya ada simpan satu background space yang saya dapat dulu.
Then, saya pun gunalah background tu. Saje test test dulu, sekali tengok okay jer. Terus guna background tu.

Theme kali ni ialah : Black, Purple and Green.
Main colour dia black. Then tambah sikit warna purple dan hijau. 
Untuk warna hijau, saya guna untuk cursor, highlight dan header. 
Oh yer, header tu. Sumpah penat giler buat header camtu. Tapi tetap buruk gak -.-

Lepas 4 ke 6 header saya buat, header yang sekarang ni yang saya berkenan. Nak cari doodle untuk header satu hal, nak guna font apa pun satu hal, nak warna apa pun satu hal.
 Penat. Ambik masa 3 jam untuk edit balik template Qayyum ni :)

Apa yang buat saya tertarik dengan template ni, BLOCKQUOTE dia.
Hehe, blockquote dia ohsem giler kot (!)

HAHA, dah lah, nak blogwalking walking :D
Ehem ehem, sebelum tu sebelum tu, nak mintak tolong bolehh? 
Korang please klik semua kat bawah ni. Please please pleaseeeeee :3

  1. KLIK SINI
  2. KLIK SINI
  3. KLIK SINI
  4. TONYOH SINI 
  5. TEKAN SINI 

Hehe, sorry menyusahkan korang. Tapi, apa benda tu?
Churp churp ke? HAHA, saya dah janji nak ajar pasal Churp Churp kann?

Okay okay, saya akan ajar. But not now. Maybe esok or lusa. 
Hehe, cukuplah dua entri untuk hari ni.
Kbai.

1 comment:

Nurul Nurfarahin said...

hehe, you're wlcome ^_^