Friday, December 09, 2011

Contest Sweet Memories With BFF!

(klik untuk join)

Assalamualaikum and Heyo.
Contest dah lama ditag oleh Ainatul, cuma saya jer yang ambik masa berminggu-minggu untuk cari gambar dia -.- 
Kalau ada sesiapa nak join, please klik that banner :)
And, untuk pengetahuan korang semua, ni first time saya join contest yang pertaruhkan gambar :D
Yelah, sebelum ni join contest yang pasal template ni lah, header lah sume tu. 

Okay saya dah merepek -.-
Let me tell the syarat syarat :

Syarat-syarat :

  • Wajib ada blog.
  • Wajib follow blog Enda, Eve dan Nina.
  • Mestri buat entri pasal contest ni dan letakkan banner.
  • Send link di tempat komen, bukan shoutbox.
  • Tak kesah nak tag berapa orang, asalkan dorang tahu.
  • Hanya tiga winner yang akan dipilih. Tidak menggunakan unsur voting!
  • Contest akan terbatal jika kurang dari 15 penyertaan

Cara-cara untuk menang :

  • Upload picture dengan BFF.
  • Tak kesah nak edit ke tak nak. Dua dua DITERIMA.
  • Maksimum 3 gambar sahaja (!)

Untuk hadiah, sila klik SINI

Ohkay, sekarang masa untuk pertaruhkan gambar yang telah saya edit :D


HAHA, okay. Izinkan saya bercerita boleh? Gambar ni diambil masa ada sambutan bulan kemerdekaan kat sekolah. Yerp, mereka itu BFF saya :) Saya yang mana ek? Hehe, pandai pandai lah cari sendiri yea :D


HAHA, tengok tu tengok tu! Lepas kitorang dah ambik gambar tadi, kitorang nak ambik gambar suap coklat dekat setiap mulut. Dan itulah hasilnya :) Seriously, itu kenangan manis bagi saya :') Dua orang di tepi belah kiri tu, dorang tu pasangan bahagia :D 


And, see that? Sebenarnya, background dia warna hitam. Tapi tak berapa nak lawa, saya edit sampai jadi lagi tak lawa -.-
Saya punya yang bawah. Atas tu orang yang memberi :)
Hadiah ni saya dapat dalam seminggu yang lepas. Walaupun bagi korang simple and maybe tak bermakna, tapi bagi saya. Ianya sangat berharga dan sangat bermakna :')
And untuk pengetahuan, itu adalah keychain kay -.-

Seriously, i love them. And insyaAllah eternelly :')
Then, saya harap saya menang contest ni. Saya tulis dengan penuh feeling ni :D
And untuk pengetahuan, all the pictures above, saya yang edit .

Actually banyak lagi gambar nak disumbatkan, tapi dah limit sampai tiga jer :(
Tapi takpelah. Hehe, rasanya tu jer kot.

Oh oh, hampir terlupa nak tag :D Yelah, feeling sangat tulis entri ni -.-
You're the lucky one :

And tarikh tutup ialah :

15 DISEMBER 2011


PLEASE PLEASE PLEASE, hadiahkan saya KLIK dan KLIK :) Thanks!

No comments: