Saturday, July 09, 2011

Pelancaran Bulan Kecergasan SMK King George V :)

Assalamualaikum...

Hari ini ada pelancaran bulan kecergasan kat sekolah.. so, that's mean hari Sabtu ini, saya pergi sekolah http://www.emocutez.com  ..  ermm.. mula-mula, pikir mesti ada rasa penat.. tapi. nak tak nak, pergi jugak.. hehehe.. tapi.. bila sampai sekolah.. nampak macam tak ramai jer.. jadi aku ingat confirm tak best! lepas dah sampai, duduk dalam kelas kejap.. tak lama lepas tu, ada perhimpunan kat dalam Dewan Seri Setia.. sepatutnya kat tapak perhimpunan, tapi hujan pulak pagi tu! eee... sabar jelah.. dalam dewan panas lah! tapi.. chill lagi ni..


Lepas selesai perhimpunan, pelajar-pelajar tingkatan 1,2,3 dan 4.. Jadi, pagi tu ada perlawanan Futsal.. setiap kelas wajib hantar satu pasukan lelaki dan satu pasukan perempuan.. Lepas tu, kelas aku, cuma hantar borang permohonan untuk Futsal je.. bola keranjang dan bola jaring tak.. it's okay and better :) .. aku tak ambik bahagian dalam futsal tu.. jadi rancang nak tengok-tengok je dengan Putera.. tiba-tiba.. Cikgu Rahop pulak datang.. dia suruh aku, Putera dan Luqzan buat kerja Khidmat Bakti.. uhh!! sabar jelah.. tapi tak pe.. untuk sekolah, aku sanggup buat! hahahaha! okay.. lepas dah selesai kerja khidmat bakti tu.. aku dan Putera pergi tengok perlawanan Futsal.. jadi, nak dipendekkan cerita, untuk kategori lelaki dan perempuan bawah 14, ke;as 2 Hishamudin menang! woot! congrats 2 Hishamudin.. kelas aku tu! hahaha! 

I LOVE YOU, 2 HISHAMUDIN ;)

nanti visit ye laman web 2 Hishamudin tu.. aku dah link kan.. jadi.. setelah tamat semua acara.. semua pelajar pun balik.. so, begitulah cerita nya.. TAMMAT!

From:-Muhd Fadlin-

No comments: