Friday, July 01, 2011

Bye-bye June.. Welcome July...

Assalamualaikum... Pejam celik pejam celik dah masuk bulan Julai... hmmm.. kejap je kan? Untuk pengetahuan korang, bulan Jun ni banyak bagi kenangan kat aku! tulah.. macam sedih je nak tinggalkan bulan Jun ni... tapi.. nak tak nak.. dia dah pergi dah pun.. Jun ni, banyak betul aktiviti yang aku buat.. macam main boling, pergi latihan rumah sukan.. pergi tengok wayang.. pergi jalan2.. sana sini.. macam2 lagi lah!.. hehehehe!! tu lah pasal bulan Jun ni... blog aku jarang ber-update.. haishh...


Bulan Jun ni boleh dikatakan bulan yang paling busy! aku sebenarnye.. suka bila tengah busy, pastu cerita ngan seseorang.. Jun ni pun ada banyak kenangan pahit! banyak lagi kenangan pahit daripada kenangan manis! sebab banyak kenangan pahitlah aku sayaaaang sangat bulan Jun ni!


Okaylah... sampai sini jelah ye... aku dah ngantuk ni.. esok aku update blog lagi! sebab apa tau.. esok ada larian 1 Murid, 1 Sukan, 1 Malaysia.. esok aku cerita pasal benda tu.. kalau aku lupa... korang ingatkan aku ye... Bye-bye!

From: -Muhd Fadlin-

No comments: