Thursday, July 07, 2011

Hari Sukan SMK King George V Awesome!

Assalamualaikum... hari ni ada hari sukan kat sekolah.. jadi memang awesome! memang best la.. hari ini.. kelas aku ada buat jualan.. macam-macam kitorang jual.. anataranya, ice blended (paling laku!! hahahaha.. gurau je), wedges (paling laku.. i think la..) dadih, air, buah-buahan, vitagen and yogurt (Rasmeera yang jual.. hehehehe), cupcakes and puding buah-buahan.. mungkin ada lagi tapi aku lupa.. aku tolong Syaza and Aisyah jual ice blended.. memang ramai lah yang beli! then, aku tolong Putera jual dadih.. hampir habis jugak.. http://www.emocutez.com and then, tengah syok-syok layan orang yang nak beli ice blended ni.. tiba-tiba! ais dah habis!! jadi, nasib baiklah ada kawan kitorang yang baik sekali, iaitu Putera, dia suruh ayah dia belikan ais untuk kitorang.. thanks Putera! kau memang baik.. http://www.emocutez.com


Bila ais dah ada balik.. so, ramai lah yang datang balik.. order ni order tu.. kemudian, satu lagi masalah datang.. Blender tu pulak rosak! adoyai... blender tu Aisyah punya.. jadi.. punyalah angin dia.. asyik marah je.. x delah marah sangat.. tak lama lepas tu.. mesin tu dah elok balik.. tapi masa tu orang semua dah kena berkumpul.. hermmm.. x pelah.. so, kitorang kemas-kemas lah barang-barang kitorang.. Then, lepas aku kemas-kemas tu.. aku terus pergi berkumpul kat tempat budak-budak lain berkumpul.. ada majlis penyampaian hadiah.. tengah sedap-sedap tengok orang semua ambik hadiah.. tiba-tiba cuaca jadi mendung dan berangin.. so.. aku memang tak terpikir pun hujan akan turun.. jadi aku duduk je sorang-sorang.. tengok je.. sekali.. hujan turun rintik-rintik.. sekali.. hujan turun dengan selebat-lebat nye! semua menggelabah lari nak tinggalkan padang.. aku confirm 100%, hari Isnin ni, mesti Cikgu Zaidi mengamuk sebab student main lari je.. hahahaha! jadi.. lepas dah naik, aku balik kelas jap, then terus lari pergi bus stop.. lebat tau hujan! basah aku.. nak tahu apa jadi? aku dah kena selesama dengan batuk dan rasa nak demam dah ni.. dan gara-gara hujan ni jugaklah.. aku tak jadi pergi Parkson.. waaaa!! sabar jelah.. itulah kehidupan.. hahaha! 




Eh! aku lupa nak bagitahu.. rumah sukan Braddon jadi juara keseluruhan.. so, congrats Braddon! http://www.emocutez.com  
http://www.emocutez.com hahahaha! Abdul Malek mana? eee... sabar jelah..

p/s: wth! why this stupid boy always following me? huh!


From: -Muhd Fadlin-

No comments: