Monday, October 24, 2011

Nak tahu kita stress atau tak?

Heyo, tadi online facebook kejap.
then saya jumpa satu benda yang awesome!
korang nak tahu tak yang sekarang ni korang tengah stress atau tak? 
Okay, cuba tengok gambar kat bawah ni.


Korang nampak bola kuning tu bergerak tak?
Kalau bergerak, maknanya korang dalam stress.
Rehat.
Hakikat yang sebenar, gambar ni tak bergerak langsung!
Bila saya tengok gambar ni kann, 
bola tu berpusing-pusing laju giler! macam roaller coaster!
HAHAHA, joke.
Kbai.

From: -Muhd Fadlin-

1 comment:

Hanis said...

Tak nampak bergerak pun :P Yang Cikepal punya baru perasan xD