Wednesday, September 21, 2011

Day 3#10 things i hate.


Cube tengok gambar kat bawah ni.
Agak-agak, dari mana saya dapat? HAHA. Dari blog Aina!
10 things i hate.. let's start it.


  1. Homework! mostly, (!)
  2. bila time saya marah. perghh, memang semua lari.
  3. sayur-sayuran. Harap maklum yer.
  4. bila nampak bangkai binatang tepi jalan. kesian dia :'(
  5. bawak beg yang berat-berat ke sekolah. ARGGHH.
  6. bila orang dah janji, tapi tak ditepati. tunaikanlah!
  7. bila online FB, notifications belambak! sebenarnya malas nak layan lahh (!)
  8. bila orang lain tegur saya, tapi guna bahasa yang macam ...
  9. bila dah tolong orang tu, tapi orang tu tak berterima kasih. Pantang betul ni!
  10. bila handphone rosak. =.="

act, tak banyak benda pun yang saya benci sebenarnya.
alaa, asalkan ada..
Ada pape nak cakap? komen, insyaAllah saya balas :)

From: -Muhd Fadlin-

1 comment:

ainalokman said...

curik curik. HAHAA. x) aku pun curik dari leilockheart.net nnt kau pegi laa.. berlambak gmbar ohsem kat situ wehh. ;)