Thursday, April 14, 2011

Kau Pergi..

Assalamualaikum.. hari ini sbnrnyer malas nak tulis tau tp ntah tetibe rajin lak.. hahahaha.. pelik kan ?? hari ini ialah Hari Perpisahan Puan Zawakhir.. GPK Akademik SMK King George V.. nak kater sedih.. hmm.. x der lah sangat.. tp.. adelah sikit.. 





tapi.. hari ini.. for the first time.. aku dengar abang Fareezwan menyanyi.. hahahaha XD





dia nyanyi lagu Pergi.. alaa... yang aizat nyanyi tu..
then nak crite lagi... pasal.. hmm... buku lah.. tadi ade jualan buku kat sekolah.. ak beli satu buku ni.. tajuk dia.. Si Blogger Kampung ..





actually x cukup duit.. tapi nasib baik kawan aku tolong topap kan sikit.. hahahahaa... then nak tahu x ?? penulis buku terkenal pun ade gak.. Abdul Latip Talib.. kenal ?? x kenal ?? ish ish ish.. ni haa gambar dia..


 




then nak criter lagi.. pasal ... haaa... nak tahu x ?? tadi ade guru dari Australia datang kat SMK King George V... 





time cikgu2 dari Australia ni lalu jer depan kelas kitorang.. semua senyum2 jer kat cikgu2 tu.. hahahaha.. aku pun join lah.. pastu.. petang tadi aku gi latihan kawd.. letih gak lah.. tapi seronok !! x tahu naper... rasenyer tu jerlah kot.. hmmm... BYE2 !!


p/s: sorrylah aku malaslah nak letak gambar bye2..


From: -Muhd Fadlin-

1 comment:

Hafizhilmi said...

Assalamualaikum.

Terima kasih Tuan kerana sudi membeli novel Si Blogger Kampung. Selamat membaca dan mendapat manfaat darinya. :)

HAFIZUL HILMI
http://notakaki11.blospot.com