Monday, April 18, 2011

About today..

Assalamualaikum.. hari ni hari yang penuh dengan gelak tawa kat sekolah... aku gelak, aku gelak, aku senyum, aku happy, aku.. macam2 lagi lah.. 




x de pape nak citer pon.. cuma nak crite mase kat ICT lab tadi... Wani, Ras and Alia ... aku bukak fb aku.. then ade satu mesej... Ras pulak heboh suruh bukak... bile aku bukak.. mesej tu loading.. aku tutup lah balik.. then aku ckplah dalam mesej biasenye ade bende2 secret.. 




wah.. lagi berebut dorang nak bukak mcj tu... aku lak kene belasah ngan Alia... semata-mata sebab Alia nak bukak mesej FB aku.. hahahaha  !! lawak lah korang ni...  actually mesej tu pasal farmville... 





Then nak crite kat kelas pulak... lepas waktu BM, kelas Cikgu Mariam.. kitorang, aku, Farish, Putera, Firdaus, Nurhan and Ariff main lawan2 pen.. sumpah lawak !! 




aku bnyk gelak jer mase tu... ntah x tahu nape.. aku rase hari ni, hari yang paling best kat dalam 2 Hishamudin.. sweet memorylah katekan... 




2 Hishamudin, u all are very sporting !! 


(p/s:pesal tetibe spongebob lak kluar ni ?? hahahaha)


End of story.. bye-bye !! happy always , okay !!



From:-Muhd Fadlin-

No comments: