Wednesday, October 10, 2012

4 Down, 4 More.



Assalamualaikum.

Hyep there. So BM, Agama, English and Geografi dah lepas. Alhamdulillah. Lepas ni ada Sains, Sejarah, Matematik and last one, Kemahiran Hidup. So dah dua hari PMR, alhamdulillah berkat korang semua dapat jawab dengan tenang :) Thanks sangat sangat. Cuma Geografi tadi agak mempengaruhi mood aku. Yelah, orang lain bising cakap senang tapi aku sorang je kata susah. But lately ni rasa depressed gila. Haha hidup, kenalah layan semua perangai manusia kan? Ego, fikir diri sendiri, tu semua memang kena hadaplah kan? Yelah api yang membara, bila dilawan dengan api, lagi marak jadinya. So, apa kata kita lawan api dengan air? 

Memanglah sakit. Tapi untuk kebaikan diri sendiri jugak kan? Seriously aku harap sangat Geografi aku A. And esok Sejarah. Sigh. Aku minat sejarah, tapi lemah sejarah. Hmm. Takpelah just harapkan yang terbaik. And about Geografi, past is past, isn't it? Btw nak cerita ni. Haha lawak pun ada jugak. Tadi, time English paper 2, aku buat karangan 3 page uh! Haha first time dalam hidup aku buat karangan English panjang camtu. Tapi yelah, English aku manalah expert sangat kan? But time buat tu, rasa gusto gila. Hope A jugak :)

Actually baru lepas baca blog Bubu Lalola. Sedih situation dia. Chill bro, I feel you. Haha, well this is life. Sometimes kita dekat atas, sometimes kita dekat bawah. And all those situations after paper Geo tadi, verily ruin my mood and its like throw mud for the whole day. Bak kata Amira, "just have faith in you". Haha tak pasal pasal Amira jadi botol air aku. Thanks Amira :3 

So rasanya sampai sini jelah kot. Maybe esok update lagi sebab Jumaat takde paper! :D Kay guys, pray for me, thanks :) Kbye.

I know it will never affect anyone even i'm on one's last leg though, nobody gonna care. So just bear in mind, if one day I stop taking any care about you, don't shock. Because you push me to be that way.

No comments: