Tuesday, July 10, 2012

Randomly Tuesday.



Assalamualaikum and Annyeong!

Haih.. I honestly hate today.. Today is suck. Huh. Pagi tu okay, ada senamrobik semua.. Tapi, lepas tu, jahanam. Haih.. I do not know how to start.. But I feel so unwanted.. So useless.. So lonely.. I am King of Alone for today.. Takdelah, kalau tengok orang lain, semua ada je orang kat sebelah dia.. Bila masuk je time aku, sorang sorang.. Ya Allah, sakitnya hati aku hari ni.. And time mandi tadi, aku perasan dada aku like ada calar.. Maybe because of that hurt.. But, ni bukan first time kena.. sebelum ni pun camni jugak..

Kalau orang lain emo kan, ramai je yang pujuk.. ramai je yang datang duduk sebelah tenangkan diri orang tu.. But when aku emo, haih.. semua orang menyampah, semua orang tak suka.. semua orang tinggalkan aku sorang sorang.. sometimes i wish that i were a bird.. so i can fly to everywhere that i want.. entahlah.. harini banyak pulak benda yang buat aku sakit hati.. kalau benda kecik takpe gak, ni benda yang like orang lain tak perasaan and benda tu memang tertusuk tajam kat hati aku ni haa..



Haih.. kawan, itulah cara aku nak lepaskan tension aku.. nak hide emo aku.. yelah, korang kan tak suka bila aku emo kan? korang kan menyampah bila aku emo kan? Aku nyanyi kuat kuat, buat benda bodoh, buat bunyi bising, menjerit jerit sana sini.. itu cara aku hide emo aku.. aku bukan sengaja nak jadi annoying ke ape.. sampaikan 3 ke 4 orang cakap aku annoying sangat harini.. Haih.. Time aku senyap salah, aku bising salah.. Dahlah fad.. takde sape kesah langsung pun pasal hidup kau tu.. 

Aku malu sangat sangat sangat harini.. Sangat malu, geram and sedih and sakit hati smua masuk dalam satu mangkuk.. Like, haih.. Kalau sebelum ni aku jalan pergi mana mana at least mesti ada orang teman beside aku.. Hari ni, most of the time.. Takde.. Aku jalan sana sini sorang sorang.. Sampai ada yang gelakkan aku land itu sangat buat aku sakit hati.. Why I share everything here? because i have nobody to share with. Aku dah penatlah nak pendam pendam perasaan sendiri even untuk orang yang sakitkan hati aku.. Haha, maybe mesti ada yang menyampah giler baca post aku ni kan? Tapi, biarlah.. ni blog aku.. Orang lain emo ramai je pujuk, aku ni, bila emo, diperli, dicemuh, dimenyampah orang.. so apa gunanya aku tunjuk emo aku kalau dah aku tunjuk orang lagi menyampah and lagi buat aku sakit hati.. but honestly.. 


Tadi dua kali aku pergi tandas.. Aku pergi time semua orang busy biar takde orang ikut.. On the way, I cried.. It seems like about three months i did not do this at school.. I cannot keep this.. alone.. haih.. malunya aku harini, bencinya aku harini, sedihnya aku harini, sakit hatinya aku harini, semuanya tak kena.. Tengok ni, sweet kan dorang? 


Haha, lolz. Sweet jer.. just jelly a bit.. haih.. ada banyak lagi nak share tapi tak tahu nak luahkan macam mana.. susah nak explain tau? dahlah biarlah.. sudah cukup cukup sudaahhh, cukup sampai di sini sajaa~ 

Kbye..

No comments: