Tuesday, March 15, 2011

LITTLE CUTE RABBIT !!

ini arnab sepupu aku !! comel kan ... ade lagi ...

haa... nak cerita sikit pasal arnab ni... arnab ni dtg tetibe kat umah sepupu aku tu... pas tu dia asyik bergaduh jer ngan arnab jantan yg kat gmbr atas tu... bukan arnab putih tu ... tp yg lg seekor tu... pas tu aku baru tahu 2 hari lepas.. yg arnab jantan tu dah mati sbb trauma bergaduh ngan arnab ni.. BHAHAHA XD ... lawak gak aku dengar .... tp itu kenyataannya... ganas arnab ni ... 


GANAS !!
JANGAN TIRU AKSI GANAS DI RUMAH !!!


2 comments:

Nur Jannah said...

xnk de org nk tiru aksi arnam yang Ganas la sangat... -.-'
hehe.. jgn marah fadlin!! :)

Muhd Fadlin Firdaus Chan said...

hahahaha... mane lah tahu kot2 ase lak..