Saturday, November 19, 2011

Tinggal Kenangan :'(


Heyo.
Pause the Dadali song, and play this sing to take the mood :'(


Mesti korang dah tahu kan, yang semalam last day kita semua sekolah. Tapi bukan untuk form 5 and form 6. Untuk SPM and STPM candidates, good luck untuk korang kay :) Jadi, kesedihan semalam masih terasa hingga ke hari ini. Semalam, hari yang amat menyentuh perasaan aku. 


Nampak gambar tu? Tulah classmates aku. For me, 2 Hishamudin adalah kelas terbaik yang pernah aku dapat. Aku ingat lagi masa first day masa masuk masuk kelas tu, sumpah rasa ganjil giler. And masa awal awal tahun tu jugak aku rasa macam tak nak masuk 2 Hishamudin. Tapi sekarang, aku tak nak kehilangan 2 Hishamudin. Yelah, tak kenal maka tak cinta. Mula mula aku ingat budak budak 2 Hishamudin ni pandai pandai, so mesti dorang pendiam and tak banyak cakap and mesti menghadap buku jer, tapi lepas dah kenal diri masing masing, perghhh, korang memang AWESOME (!)


Macam ni lah keadaan semalam, kelas pun dah tunggang langgang. Fyi, aku takde dalam gambar tu :D Tengok lah dorang, awesome giler. Wahh, kalau dikenang balik memori dengan 2 Hishamudin, mahu banjir rumah aku ni. Jadi semalam, pagi pagi pergi bacaan Yassin buat kali terakhir. Lepas tu, lepak dalam kelas. Time rehat, kitorang ada buat makan makan sikit. Habis aku balun kek yang Farah and Atiqah bawak. Kek tu serious sedap giler. #korang boleh masuk Masterchef ni. Lepas makan makan, kitorang ada buat sesi fotografi. HAHA, macam macam aksi budak budak ni buat. Tulah namanya   2 HISHAMUDIN (!) Korang korang, still remember this pic?


Semua ni tinggal kenangan. 2 Hishamudin in memories. Okaylah, nak share picture jelah. Tak mampu nak tulis pape lagi, kang banjir. HAHA, okay jom tengok gambar :)



-the sweet couple-


-i will miss this moment-

-the best class ever-

Actually ada banyak giler gambar lagi, but malas nak upload. Nantilah, insyaAllah kalau dah upload semua gambar kat fb, nanti aku tambah gambar lagi yea :) ni ada sikit gambar aku edit.




Hermm.. Rasanya sampai sini jelah. Nanti kalau ada gambar lagi, aku upload. Seriously, hati aku masih sebak sebab berpisah dengan 2 Hishamudin..


Kbai.

Muhd Fadlin

No comments: