Friday, August 19, 2011

Tumblr.


Okay, hari ni nak cerita sikit pasal tumblr.. untuk pengetahuan korang, saya dah buat tumblr.. hehehe. saje je nak promote.. ni pun atas bantuan junior saya, Qamarynna.. terima kaseh diucapkan.. jadi kalau korang nak tengok rupa tumblr aku tu, klik >SINI<


tapi, bukan bermakna lepas saya buat Tumblr ni, saya akan lupekan Blogger.. mustahil lah! hehehehe.. hermm.. result ujian pun dah dapat.. boleh dikatakan "agak okayla.." hahahaha! tak nak cerita pasal ujian lah.. sampai sini je.. bye!


From: -Muhd Fadlin-

5 comments:

Nizam Ijam said...

saya xpakai kot..blog pon xmampu nak hadap..hehe

Clara said...

tumblr best!

Liyana Amin said...

same pulak kite baru buat tumblr :D nah link http://lieyanae.tumblr.com/ jgn lupe follow. haha.

yad'z said...

tak paham gune tumblr.. huhu

Akito Boron said...

tumbler susah. pening @@