Thursday, May 26, 2011

Sambutan Hari Guru SMK King George V

PERFECT !!
Assalamualaikum.. Tadi ada sambutan hari guru kat sekolah.. perh... memang bestlah ! better from last year.. hmm.... masa pagi2 tuh.. datang jer sekolah.. dah dapat kerja dah... kena angakat kerusi, kena angkat meja, angkat hamper, bersihkan dewan... pastu sempat lagi aku main congkak tuh.. hahahahahaha... hari ni memang aku x masuk langsung kelas 2 Hishamudin... except masa pagi and balik.. letih tau ! letih2 pun sempat lagi update blog.. yealh.. kan aku dah lama giler x update blog ni !! sorry... aku examlah.. kalau setakat ujian bulan mac aku x kesah.. tapi ni Exam Mid Year ! so.. mmg x update blog... hehehehehe... back to my story.. hmm... tadi macam-macam persembahan ada... ada yang menari, ada yang berlakon, ada yang menari... lagu Doraemon pun keluar tadi !! hahahahahaha... lawak giler ! pastu adelah beberapa kategori untuk cikgu2... aku dah lupe lah apa kategori2 tuh... nanti aku ckp esok yer... hmm... apa lai ek.. oh ya ! hari ini aku balik pagar depan.. bukan pagar belakang ! hahahahahaha... hmmm.. apa lagi ni... haa... tadi masa nak habis sambutan hari guru tadi, abang Fareezwan, Ketua Pemimpn Pelajar SMK King George V, naik wheelchair ! hahahahaha... dia buat macam yang cerita Hantu Kak Limah Balik Rumah... yang Usop tu... memang terbaiklah ! hmmm... nanti aku sambung esok lah yer... bye2...



From: -Muhd Fadlin-

No comments: