Tuesday, May 03, 2011

Pendidikan Seni Visual..



Assalamualaikum.. hari ni x de pape pon nak cerita.. habis yang kau tulis tajuk cam tu pehal? okay2.. hari ni waktu seni.. aku duduk satu meja dengan Yasmin and Ida.. korang tahulah kan.. diorang ni mmg giler2... so bila dah habis masa seni.. aku angkatlah kerusi.. Ida angkat kerusi dia.. Yasmin angkat kerusi dia.. pastu.. ada 3 lagi kerusi yg x berangkat.. jadi Ida suruh aku and Yasmin angkat.. aku pon angkatlah.. ntah cam mane.. kerusi tu terjatuh satu per satu.. hahahahaha... mula2 jatuh satu kerusi.. aku angkatlah.. pastu jatuh lagi satu.. aku LARI... terus keluar dari bilik seni tu.. hahahahaha.. sumpah lawak masa tu.. aku x berhenti-henti gelak time tu.. okaylah.. sampai sini jelah.. esok ada jualan.. maybe aku ada post yang menarik untuk 
di'share'kan ngan korang.. bye2..



From: -Muhd Fadlin-



No comments: