Friday, June 10, 2011

Lamanya Tak Update Blog!


Assalamualaikum, lama betul aku tak update blog an? dah seminggu! hehehehe... banyak yang terjadi ni...  tapi just nak bagitahu korang.. aku dah ada website sendiri! hahahaha.. seminggu ni aku asyik busy ngan website tu jelah... tapi.. aku tak paham sangat pasal website tu.. susah!! hahahahaha.... hmmmm... apa lagi yang perlu diceritakan ni ? haaa.. pasal pakej percutian! hmm.... setakat hari ini.. aku baru siap Sejarah dan Geografi... BM dan English tak buat lagi..


Apa kena pulak aku letak gambar kat atas ni? hahahaha... tak ada makna apa-apa pun sebenarnya... okay.... korang nak tahu tak? semalam aku nak sahur tau.. pastu.. aku  panaskan lah gulai telur itik yang ada dalam peti ais tu.. then.. time aku tengah panaskan tu... aku tengok cam biasa je telur  tu.. sekali time nak angakt.. baru tahu.. aku panaskan lama sangat sampai telur tu dah hangus rupanya... hahahahahaha ! nak tak nak kena makan jugak..


Then.. apa lagi nak cerita ha? rasanya.. dah tak ada apa2 dah kot... sampai sini jelah..



From: -Muhd Fadlin-

No comments: