Wednesday, June 22, 2011

A Moody Day!

Assalamualaikum... lama betul tak update blog... yelah... time aku nak update jer.. mesti ada jer halangan.. kali ini baru berpeluang dapat buka blogku ini! hahahaha! hari ini.. memang aku mengaku yang aku bad mood giler! i dont know why... yelah... memang aku mengaku.. aku memang ada masalah.. tapi memang aku tak cerita kat siapa2.. Lepas rehat kedua tadi.. aku try jadi happy... buat macam tak ada problem jer... cool jelah kan... hahahaha...


okay... semalam ada latihan rumah sukan... perghh!! memang seksa! esok pun ada jugak! adoyai.. memang letih lah minggu ni... dah lah... halangan sudah mendatang.. sampai sini jer.. nanti aku story2 lagi.. bye2...

From: -Muhd Fadlin-

Tuesday, June 14, 2011

Macam-macam!

Assalamualaikum... hmmm.... semalam dapat paper Math.. memang dahsyat! hahahahaha... tak sangka aku! hmmmm... hari ni aku dapat paper gak .. tapi... malas nak cerita... hari ini... best! hehehehehe... tapi letih la... malas nak tulis post sebenarnye... tapi... nak tulis gak... hari khamis aku tulis post lah kot sebab... hari khamis ni aku main boling !! yayyyy !!! boleh enjoy !! yelah.. lepas dapat result, mestilah kene enjoy... paham2 lah kan? okay.. sampai sini jelah.. lain kali sambung lagi... assalamualaikum..



From: -Muhd Fadlin-

Friday, June 10, 2011

Lamanya Tak Update Blog!


Assalamualaikum, lama betul aku tak update blog an? dah seminggu! hehehehe... banyak yang terjadi ni...  tapi just nak bagitahu korang.. aku dah ada website sendiri! hahahaha.. seminggu ni aku asyik busy ngan website tu jelah... tapi.. aku tak paham sangat pasal website tu.. susah!! hahahahaha.... hmmmm... apa lagi yang perlu diceritakan ni ? haaa.. pasal pakej percutian! hmm.... setakat hari ini.. aku baru siap Sejarah dan Geografi... BM dan English tak buat lagi..


Apa kena pulak aku letak gambar kat atas ni? hahahaha... tak ada makna apa-apa pun sebenarnya... okay.... korang nak tahu tak? semalam aku nak sahur tau.. pastu.. aku  panaskan lah gulai telur itik yang ada dalam peti ais tu.. then.. time aku tengah panaskan tu... aku tengok cam biasa je telur  tu.. sekali time nak angakt.. baru tahu.. aku panaskan lama sangat sampai telur tu dah hangus rupanya... hahahahahaha ! nak tak nak kena makan jugak..


Then.. apa lagi nak cerita ha? rasanya.. dah tak ada apa2 dah kot... sampai sini jelah..



From: -Muhd Fadlin-